Despre livrare

Livrarea produsului comandat (precum si a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicata de Client, in termen de maxim 14 zile de la momentul ridicării produsului de catre Urgent Cargus, sau orice alta firma de curierat, care reprezintă termenul de retragere din contractul încheiat cu Vinurizoresti.ro

Livrarea se face numai pe teritoriul României.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, VinuriZoresti.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.

In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, Vinurizoresti.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. Vinuri Zoresti isi rezerva dreptul de a refuza o noua livrare in masura in care comunicarea inexacta ori eronata a datelor sus mentionate s-a realizat cu intentie si fara justificare. 

VinuriZoresti.ro nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de firma de curierat, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisa garantand exclusiv indeplinirea obligatiilor care tin de propria persoana si de propriii angajati. 

In masura in care clientul nu este gasit de catre firma de curierat la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului.

In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa.

In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, VinuriZoresti.ro despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de Vinurizoresti.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.

In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzand preluarea produselor, VinuriZoresti.ro va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului - daca acesta a fost efectuat -precum si orice alta suma reprezentand eventuale speze suportate de VinuriZoresti.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in modnejustificat.

Prin lansarea oricarei comenzi catre VinuriZoresti.ro, prin completarea formularului de comanda in care clientul mentioneaza, ca si data de contact, numarul telefonic la care poate fi apelat, acesta din urma isi manifesta acceptul, expres si neconditionat, ca respectivul numar de telefon sa poata fi utilizat de VinuriZoresti.ro in scopul transmiterii de mesaje promotionale/publicitare, oferte personalizate, mesaje cu ocazia sarbatorilor sau alte evenimente, mesaje/informari referitoare la statusul comenzii in derulare, mesaje de multumire privind comenzile lansate, precum si orice fel de informare din partea VinuriZoresti.ro referitoare la produsele comercializate, la comenzile lansate ori activitatile comerciale derulate de VinuriZoresti.ro. In cazul in care clientul nu doreste/nu mai doreste ca numarul de telefon comunicat o data cu lansarea comenzii sa mai fie utilizat in scopurile sus-mentionate, acesta este obligat sa informeze VinuriZoresti.ro, in conditiile mentionate la Sectiunea “Prelucrarea datelor cu caracter personal”, lipsa unei astfel de informari/notificari catre VinuriZoresti echivaland cu acceptul, in continuare, al clientului pentru activitatile enumerate anterior. VinuriZoresti.ro nu este responsabil pentru furnizarea de catre client a unui numar de telefon care nu ii apartine, la care nu poate fi contactat ori al carui titular a devenit, ulterior comenzii, o terta persoana.

Clientul are oricand posibilitatea neconditionata de a transmite o solicitare/notificare/instiintare scrisa, chiar nemotivata, catre VinuriZoresti la email office@zoresti.ro sau la adresa depozitului Bodega Pietroasa S.R.L din Strada Combintului, nr. 1, Vernesti, jud. Buzău, in vederea dezabonarii de la newsletter ori prin care sa isi manifeste in mod expres intentia de a nu mai receptiona din partea Vinuri Zoresti prin nicio cale de comunicare, la datele de contact furnizate (telefon, e-mail, etc.), mesaje de informare/promotionale/referitoare la activitatile comerciale ale Vinuri Zoresti.